Snapchat Pazarlamaya Yönelik Nasıl Kullanılabilir?

Snapchat Pazarlamaya Yönelik Nasıl Kullanılabilir?   Snapchat pazarlama, çevrimiçi pazarlamada yeni bir bileşen haline geldi ve böylece Facebook ve Instagram'a alternatif bir iletişim sunuyor, bu da deneyimlerinizi ve ürünlerinizi diğer kullanıcılarla paylaşmanızı kendi özel yöntemiyle mümkün kılıyor. Snapchat, her gün 100 milyon kullanıcı tarafından kullanılıyor ve kullanıcıların% 51'i…

Bugünün Tüketicisi için Doğal Reklam (Native Advertising)

Bugünün Tüketicisi için Doğal Reklam (Native Advertising)     Doğal Reklamcılık (Native Advertising) nedir? Doğal reklamcılık, göründüğü medya biçimine görünüş olarak uyum sağlayan özel bir ücretli reklam türüdür. Doğal reklamcılık genellikle sosyal medya beslemelerinde veya web sitelerinde önerilen içerik olarak bulunabilir. Reklam veya afiş reklamcılığının aksine, doğal reklamcılık,…

Performans Pazarlama Hakkında Bilmeniz Gerekenler

Performans pazarlaması nedir? Online pazarlama birçok alt disiplinden oluşur: SEO, SEA, içerik pazarlaması, sosyal medya ve diğer birçok yön kesinlikle dahil edilmiştir. Performans pazarlaması bu alt alanlardan biri değil, ajans olarak çalıştığımız çok özel bir yöntem. Adından da anlaşılacağı gibi, performans pazarlaması performansla ilgilidir. Çalışmanın amacı, kullanıcıdan ölçülebilir…

Rekabet Analizi Nasıl Yapılır?

Rekabet Analizi Nasıl Yapılır?     Rekabet analizi, sektörde size rakip olan firmaların, hakkında detaylı bilgi toplama işlemidir. Aynı zamanda bu analiz stratejik bir araştırmadır. Aynı sektörü paylaştığınız rakiplerinizin neler yaptığını, finansal güçleini, yeniliklerini ve daha birçok bilgiyi bu sayede öğrenebilirsiniz. Rekabet analizi, sadece rakip firmaların durumu hakkında…

Agile Marketing ve Faydaları Nedir?

Daha fazla rekabet gücü için Agile Pazarlama   Giderek daha fazla kanal. Giderek daha fazla araç. Daha fazla veri. Yalnızca birkaç şirket bundan yararlanmayı başarır ve değişen müşteri gereksinimlerine veya yeni rakiplere yeterli yanıtlar verir. Bu dinamik, özellikle pazarlama ekipleri için yeni zorluklar yaratır. Pazardaki gelişmelere her zamankinden…