Sağlık Sektöründe Dijital Dönüşüm

Sağlık Sektöründe Dijital Dönüşüm Son yıllarda, halihazırda olan sağlık ekosisteminin pek sürdürülebilir olmadığı ortaya çıktı. Sağlık hizmetlerinin maliyetleri büyük bir hızla artıyor ve devletler bütçelerinin büyük bir kısmını sağlık hizmetleri için ayırmak durumunda kalıyor. Öte yandan, sağlık hizmetlere erişim imkânı zorlaşırken elde edilen hizmet kalitesi ise genelde vasat…

Web Tasarım Trendleri 2020

Web Tasarım Trendleri 2020   Web tasarım trendleri açısından yeni ilhamlar almak, güncel ve gelecekteki gelişmelere bakmak her yıl heyecan verici: Gelecekte hangi estetiğe veda etmek zorunda kalacağız? Önümüzdeki yıllarda tasarım dünyasına hangi trendler hakim olacak?   Süresi dolan trendler Çeşitli kaynaklar, 2020'de düz tasarım çağının arka planda…

Influencer Pazarlama ve Faydaları

Infuencer Pazarlama ve Faydaları   Influencer pazarlama konusu birkaç yıldır yükselişte. Geniş kapsamlı blog yazarları yalnızca sosyal ağlarda değil, aynı zamanda dergi kapaklarında, reklam spotlarında veya tayt markaları, kozmetik şirketleri ve diğer birçok ürün için kampanya yüzü olarak da görülebilir. Peki influencer marketing nedir zaten? Influencer pazarlama kampanyası…

Sosyal medyada kriz yönetimi nasıl yapılır?

Sosyal medyada kriz yönetimi nasıl yapılır?   Her şeyden önce en önemli bilgi: Her şey yoluna girecek ve hiçbir şey pişirildiği kadar sıcak yenmeyecek. Ve bu her şeyden önce internetteki krizler ve shitstorm için geçerli. Yine de bu oldukça tatsız olaylara iyi hazırlanmamızın bir zararı yok. Sonuçta, gerçek…

Youtube Pazarlaması 2020

Youtube Pazarlaması 2020 Profesyonel YouTube kullanıcıları veya markalar gibi pek çok video yapımcısı, YouTube algoritmasını tam bir muamma olarak görür - görüntüleme sayısı üzerinde hüküm süren ve tamamen kendi kontrollerinin ötesinde olan daha yüksek bir güç. YouTube algoritmasının nasıl çalıştığını anlayamayacağınıza inanıyorlar. Sonuçta bu, platformun en iyi korunan…

Korona Günlerinde Dijital Pazarlamanın Önemi

Korona Günlerinde Dijital Pazarlamanın Önemi   Corona krizi artık günlük yaşamımızı sıkı bir şekilde etkiliyor. Giderek daha fazla dükkan kapanıyor veya kısa süreli çalışmaya geçiyor. Kriz, özellikle küçük ve orta ölçekli şirketler için halihazırda ciddi sonuçlar doğuruyor. Yaratıcılık ve doğaçlama gereklidir. Bu rehberde sizlere bu kriz durumundan doğan…

Duyarlı Arama Ağı Reklamları

Duyarlı Arama Ağı Reklamları   Aşağıdaki duyarlı hızlı arama reklamları kendi hesabınız için bir yol bulacak, katkıda bulunan arkadaşınızı paylaşacak ve Google çalışanı Matt Lawson, tüm reklam biçimlerini tek bir büyük, mutlu hesapta nasıl alabileceğiniz konusunda rehberlik edecek. Parti zamanı! Metin reklamlar için büyük bir yıl oldu. Temmuz…

Google Ads Teklif Stratejileri

Google Ads Teklif Stratejileri   Başlangıçta tıklama vardı. Ama sırada ne var? Google Ads teklif stratejileriyle ilgili olanaklar hızla gelişiyor. Potansiyel müşteri ve dönüşümlerin otomatik yönetimi gelecek standart haline gelecek. Kişilere hala çoğunlukla bir kullanıcının tıklaması için ödeme yapılır ve bazı teklif stratejileri ayrıca tıklamaları hedefler. Başlangıç ​​olarak,…

Google Performans Planlayıcı Nedir?

Google Performans Planlayıcı Nedir?   Yeni performans planlayıcı, Mayıs 2019'dan beri Google Ads reklamverenlerinin kullanımına sunulmuştur. Performans planlayıcı, halihazırda mevcut planlama araçları anahtar kelime planlayıcısını, erişim planlayıcısını ve reklam önizleme ve teşhisini tamamlar. Google performans planlayıcı, diğer şeylerin yanı sıra bütçe değişikliklerinin etkisini önceden belirlemek için Google Ads…

Bumper Reklam Nedir?

Bumper Reklam Nedir ve faydaları nelerdir?   Bumper Video Reklamları, 2016 ilkbaharında Google tarafından kullanıma sunulan en son kullanılabilir YouTube reklam biçimidir. Google bunu thinkwithgoogle.com sayfasında şu şekilde tanımlar: "YouTube'daki bumper reklamlar, kullanıcıların izleme alışkanlıklarına uyarlanmış altı saniyelik uzun reklamlardır". Yalnızca 6 saniyelik oynatma uzunluğu ile YouTube'daki en…