Kullanıcı Deneyimi (UX) ve SEO İlişkisi

İyi bir sıralama için en önemli faktör kullanıcı deneyimi mi? [SEO ipucu] Unilever medya yöneticisinin bu sözü, her yerde bulunan arama motorunun alaka düzeyine ulaşır. Kendinizi Google'da mümkün olan en iyi şekilde konumlandırmak istiyorsanız, SEO stratejinizi en iyi şekilde hizalamak için en önemli sıralama faktörleriyle düzenli olarak ilgilenmelisiniz.…

Instagram’da Mavi Tık (Sayfa Doğrulama) Nasıl Alınır?

Instagram'da Mavi Tık (Sayfa Doğrulama) Nasıl Alınır? İdollerini Instagram'da takip edenler, profillerinde mavi doğrulama işaretini birçok kez görmüş olacaklar - peki kendiniz nasıl edinirsiniz? Uzun bir süredir, bazı Instagram profillerinin neden mavi bir tik işaretine sahip olduğu ve diğerlerinin olmadığı tam olarak belli değildi. Seçim sürecine veya bunun…

Instagram’da Satış Yapmak için Bilmeniz Gerekenler

  Instagram'da Satış Yapmak için Bilmeniz Gerekenler Yıl 2040. Telefonunuzda kendi Instagram sayfanızı açıp Apple'ın iPhone 100 duyurusunu ve ünlü meslektaşınızın üçüncü evliliğinin fotoğraflarına bakarsınız. Ve aniden onu görürsün. Ceket. Bu ceketi seviyorsun. Yaz için böyle hafif bir ceket hayal ettiniz ve şimdi en sevdiğiniz çevre dostu ve…

TikTok’ta Mavi Tık (Sayfa Doğrulama) Nasıl Alınır?

TikTok'ta Mavi Tık (Sayfa Doğrulama) Nasıl Alınır?   TikTok üzerindeki mavi kene, sahte profillerden ayırt edilebilmeleri için resmi profillerin doğrulanmasının sembolüdür. Kötü haber: Instagram gibi doğrulama başvurusunda bulunmanın (henüz) bir yolu yok. Yine de, imrenilen mavi keneyi elde etmek için yapabileceğiniz bir şey var. On binlerce takipçiye sahip…

Youtube Video Optimizasyonu Nasıl Yapılır?

Youtube Video Optimizasyonu Nasıl Yapılır?   Yeni videonuz hazır ve YouTube hesabınızda yayınlandı - ancak görüntülenme sayısı yönetilebilir durumda. Ne yapılır? Videonuzu YouTube'da nasıl optimize edeceğinizi 5 kolay adımda öğrenin ve kısa vadede daha fazla görüntüleme alın.   Kısa özet: YouTube videonuzu optimize etmek neden bu kadar önemlidir?…

Dijital Pazarlama Uzmanı Kimdir? Ne İş Yapar?

Dijital Pazarlama Uzmanı Kimdir?   Geleneksel reklamcılık artık eskisi kadar etkili değil. Şirketler artık tüketicilere anlamlı içerik sağlamalı ve çevrimiçi ortamda hızlı ve kolay bir şekilde bulunmalarına izin vermelidir. Dijital pazarlama uzmanı, bir hedef pazarı belirlemek, marka imajı oluşturmak ve internet ve dijital teknolojiler için bir pazarlama kampanyası…

İçerik Stratejinizde Odaklanmanız Gereken Trendler

İçerik Stratejinizde Odaklanmanız Gereken Trendler   Kullanıcı giderek daha hassas hale geliyor. Optimize edilmiş içeriğe güvenin. İçerik pazarlaması artık şirketlerin zihnine geldi. Doğru yapmak istiyorsanız, burada uzun vadeli bir stratejiye odaklanın. Bununla birlikte, bu, kendinizi bu strateji dahilinde kalıcı olarak kullanıcıyla uyumlu hale getirmeniz ve geleceğin belirlediği dijitalleşmenin…

Sağlık Sektöründe Dijital Dönüşüm

Sağlık Sektöründe Dijital Dönüşüm Son yıllarda, halihazırda olan sağlık ekosisteminin pek sürdürülebilir olmadığı ortaya çıktı. Sağlık hizmetlerinin maliyetleri büyük bir hızla artıyor ve devletler bütçelerinin büyük bir kısmını sağlık hizmetleri için ayırmak durumunda kalıyor. Öte yandan, sağlık hizmetlere erişim imkânı zorlaşırken elde edilen hizmet kalitesi ise genelde vasat…

Web Tasarım Trendleri 2020

Web Tasarım Trendleri 2020   Web tasarım trendleri açısından yeni ilhamlar almak, güncel ve gelecekteki gelişmelere bakmak her yıl heyecan verici: Gelecekte hangi estetiğe veda etmek zorunda kalacağız? Önümüzdeki yıllarda tasarım dünyasına hangi trendler hakim olacak?   Süresi dolan trendler Çeşitli kaynaklar, 2020'de düz tasarım çağının arka planda…