Online PR Çalışmaları ile Bilinirliği Artırın

Hedef kitlem tarafından fark edilmeyi nasıl başarabilirim? Ayrıca aşırı büyük bütçe harcamadan? Bunu size yazımızda açıklıyoruz ve web sitenize veya doğrudan mağazaya daha fazla potansiyel müşteri getiren ipucları veriyoruz. Sabit perakende için çevrimdışı çözümler olarak farkındalığı artırmak için çevrimiçi çözümlere odaklanıyoruz.

 

HEDEF KİTLE BELİRLE

Reklamlarınızı çok alıcıya sunmanız, yardımcı olmaz, eğer hedef kitlenize uygun değilse. Bu sonuçta sadece size para mal ve hiçbir gerçek katma değer getirmek saçılma kayıpları yaratır. Aksine, alıcının sinirlerini ve dolayısıyla aşırı penetrasyon yoluyla daha kötü bir görüntü elde etmeniz bile olabilir.

Bu nedenle hedef kitlenizde farkındalık düzeyi artırılmalıdır. Bunu yapmak için hedef grubunuzu bilmeniz gerekir. Aşağıdaki noktalar, hedef grubunuzu daha iyi segmentlere ayırmanıza veya yanıtı iyileştirmenize yardımcı olur:

  • Hedef grubum nerede? (Çevrimiçi ve Çevrimdışı).
  • Hedef kitle nasıl ele alınır?
  • Cinsiyet, yaş, gelir veya ikamet yerleri nedir?
  • B2C (müşteriden müşteriye) veya B2B (işletmeden işletmeye).
  • Hedef grubunuzun bir sorusu ya da sorunu var mı?

Bu anahtar verilere sahipseniz, pazarlama stratejinizi oluşturmak ve saçılma kayıplarını en aza indirmek için kullanabilirsiniz. Hedef kitleniz hakkında ne kadar çok şey biliyorsanız, reklamınız o kadar verimli olur.

 

TOPLULUĞUN BİR PARÇASI OL

Her ürün ve hizmet, sorular gündeme getirmektedir. Bu aktif müşteri ile iletişim içine şirket taşımak için iyi bir başlangıç noktasıdır.

Doğrudan ürününüzün etrafında dönen veya ürününüzün/hizmetinizin çözüm olduğu forumlardaki sorular için internete bakın. Ayrıca, müşteriler kesinlikle sorularla size geri gelecektir. Sorunlara yararlı bir cevap ile, kendinizi ve şirketinizi ilgili sektörde uzman olarak kurarsınız.

Toplumdaki farkındalık seviyeniz artar ve en iyi ihtimalle doğrudan bir kişi olarak bir fikir lideri olursunuz. Biz doğrudan şirket adına cevap vermeyi önermiyoruz, fakal soruyu cevaplayan kişinin gerçek adıyla yaparsanız, bu hem daha otantik hem de diğer kullanıcılarla bağı güçlendirir.

Genel olarak artan farkındalığa ek olarak, yanıtta şirket web sitenize bir bağlantı (forum bağlantıları) eklerseniz, cevaplardan doğrudan trafik alırsınız. Ancak, özellikle kendi web sitenizi bağlamak, yalnızca bağlantı aynı zamanda sorgulayıcı için gerçek bir katma değeri temsil ediyorsa gerçekleşmelidir. Mümkün olduğunca yararlı içerik oluşturun, örneğin ürünleriniz veya hizmetlerinizle ilgili blog girişleri şeklinde. Bunlar daha sonra müşterilerin kendileri tarafından da bağlanabilir.

 

YEREL OLARAK BULUNABİLİR VE FARKINDALIĞI ARTTIRIR

5 potansiyel müşteriden 4’ü yerel işletmeler hakkında bilgi edinmek için Google Arama’yı kullanır. Bir akıllı telefon aracılığıyla yerel arama yapan kullanıcıların %50’si aynı gün şirketi ziyaret etti. Bu bilgiler Google (bağlantı) tarafından yapılan bir çalışmadan gelir. Bu nedenle, Google’ın yerel aramasında bir girişimci olarak sizin için özellikle önemlidir.

 

GİRİŞ OLARAK GOOGLE MY BUSİNESS

Google my Business Web üzerinde yerel findability içine giriş ve bir tür dijital işletme sayfalarını temsil eder. Markanıza doğrudan bir soruşturma veya hizmetlerinizle bağlantılı olarak bir arama terimi olsun

 

Kaynak: Yerel yerler (İşletmem) sonuçları ile Google Arama Sonuçları

 

Arama sonuçlarındaki belirgin entegrasyon nedeniyle, müşteri doğrudan şirkete gidebilir, bu konuda daha fazla bilgi alabilir veya bir inceleme yazabilir. Ayrıca burada değerlendirmeleri aracılığıyla müşteri iletişimi için doğrudan bir araç var. Aşağıda bir hizmet için bir arama isteği göreceksiniz, bu durumda “Schuhmacher Köln”.

Akıllı telefonlar gibi mobil cihazlarda, bir tıklama ile arama yapmak için doğrudan olasılık da verilir.

 

DAHA FAZLA ULAŞMAK İÇİN KAMPANYALARI GÖRÜNTÜLE

Google ve Bing’in arama sonuçlarındaki organik listelere ek olarak, her iki arama motoru da ücretli arama sunar. Burada şirketler ön koltukları satın alabilir. Google’ın sistemi AdWords ve bing’in ürünü Bing Ads olarak adlandırılır. Farkındalığı ve dolayısıyla marka bilinirliğini artırmak için Google Görüntülü Reklam Ağı (GDN) özellikle uygundur. Bu sayede konu ile ilgili web sitelerinde banner reklam veya Video reklam yerleştirmek için olanağına sahip.

Google’ın Görüntülü Reklam Ağı ayda bir katrilyon reklam gösterimi (kaynak) üretir ve birkaç milyon web sitesi (dünya çapındaki tüm internet kullanıcılarının %90’ından fazlası) ile dünyanın en büyüğüdür. Bu, Google’ın kendisinden sonra ikinci en büyük arama motoru olan tanınmış video Portalı YouTube’u içerir. Burada afiş ve özellikle video reklam değiştirilebilir. Hem dünya çapında hem de Almanya’da. Birçok rakipten farklı olarak, Google’da ödeme gösterim tarafından yapılmaz, ancak faturalama TBM (tıklama başına ödeme) prosedüründe gerçekleşir. Bu gerçekten sadece kaç kullanıcı afiş gördük bakılmaksızın, web sitenizi ziyaret eden kullanıcılar için ödeme bir reklamveren olarak sizin için bir avantaja sahiptir. Bu, Google Görüntülü Reklam Ağı’nı özellikle uygun maliyetli hale getirir. Bununla birlikte, hedefe bağlı olarak, bin kişi fiyatı (TKP) veya satın alma başına maliyet teklifleri (EBM) olarak da bilinen 1000 gösterim başına maliyet (BGBM) faturalandırma modelleri, yani işlem başına maliyetler de seçilebilir. Burada yüksek bir esnekliğe sahipsiniz.

Farkındalığı daha da artırmak için yeniden pazarlama, Görüntülü Reklam Ağı’ndaki tüm müşteri yolculuğu boyunca kullanıcıları izleyebilir. Burada kullanıcı, web sitenizi ziyaret ettikten sonra Görüntülü Reklam Ağı’ndaki sayfalardaki afişlerinizi veya videolarınızı görür. Bir çerez yerleştirerek, kullanıcı” izlenebilir”. Ancak, özellikle reklam ekranlarının sıklığını frekans kapatma ile düzenlemeyi unutmayın. Reklamınızı çok sık görüntülemek, kullanıcı uyumsuzluğuna da yol açabilir.

 

SOSYAL MEDYA PAZARLAMA-MÜŞTERİYE DOĞRUDAN HAT

Hedef grup tanımı sayesinde, artık hedef grubunuzun hareket halindeyken tam olarak nerede olduğunu bilmelisiniz. Facebook İnstagram evde daha mı?Facebook ve İnstagram gibi sosyal medyada hedef grup artık doğrudan Google’a bakmıyor mu, daha çok evde mi? O zaman da buna göre pazarlama faaliyetleri ayarlamanız gerekir.

Facebook’ta aşağıdaki bağlantı üzerinden bir sayfa yayınlayabilirsiniz: https://de-de.facebook.com/pages/create / burada bir giriş, her şirketin temel Pazarlama ekipmanının bir parçası olmalıdır. Sayfayı oluşturduktan sonra, şirketinizle ilgili haberleri burada yayınlayabilir veya müşterilerinizle doğrudan diyaloga girebilirsiniz. Özellikle restoran gibi yerel şirketler akıllı sosyal medya pazarlaması ile markalarının erişimini artırabilir. Aşağıda Köln’de bir Burger restoranı örneğini görebilirsiniz:

.

.

.

ÇEVRİMDIŞI PAZARLAMA: KİŞİSEL, YAKIN VE DOĞRUDAN

Klasik çevrimdışı Pazarlama bugünün dünyasında bile unutulmamalıdır. Çünkü sadece görsel izlenimi değil, aynı zamanda ürünlerin haptik ve koku alma izlenimini de elde etmek her zaman güzeldir (mümkünse). Sokağınızdaki şirketlere bir göz atın. Burada yukarı veya aşağı yönde olan ve doğrudan rekabeti temsil etmeyen şirketler var mı? Örneğin, bir tırnak salonu bir kuaför salonunda el ilanları düzenleyebilir ve bunun tersi de geçerlidir.

Yıldönümünü kutlamak gibi küçük etkinlikler yerel farkındalığı büyük ölçüde artırır. Ücretsiz örnekleri (örneğin yemek yerken) daha fazla istiyorum ve mağaza müşterileri çekmek olun.

Şirket arabanız var mı? Bunu henüz bir reklam alanı olarak kullanmıyor musunuz? Büyük Hata! Özellikle conurbations park edilmiş bir şirket araba günde temas çok ulaşır. Bununla ilgili doğrudan soruşturma almasanız bile, bu tür reklamlar marka Bilinirliğiniz için ödeme yapar.

 

AĞIZDAN AĞIZA

İyi ürün ve hizmetler olmadan, şirketiniz sonunda iyi pazarlama ile bile boşa gidecebilir. Müşterilerinizin memnun olduğundan emin olun, çünkü memnun müşteriler sizi tavsiye eder. Bu, kendinizi pazarlamaya müdahale etmek zorunda kalmadan farkındalığınızı artırmanıza izin verir. Ürününüz veya hizmetiniz kendisi için konuşur. Buradaki en büyük rol modeli Apple ve büyük hayran kitlesi. Ancak çok daha küçük bir seviyede bile, kişisel bir öneri faktörünü hafife almamalısınız.

Arkadaşlardan veya tanıdıklardan gelen öneriler özellikle güvenilir olarak sınıflandırılır. Sözde sosyal kanıt sayesinde, ürünlerinizin satın alınması zaten önceden belirlenmiştir.

Ürünlerinizi ve hizmetlerinizi sürekli olarak optimize etmek için müşteri geri bildirimlerini kullanın. Ve müşterilerinizden bir aktif inceleme isteyin. Müşterilerinizi, örneğin bir sonraki satın alma için bir indirim sunarak canlandırabilirsiniz ve bir kez eleştiri ortaya çıkmalı. Anlayışı göster ve müşteriye hareket et. Bu şekilde, diğer müşterilere eleştiriyi ciddiye aldıklarını ve müşterilerin sorunlarına dikkat ettiklerini gösterirler.

 

İÇERİK PAZARLAMA

Dijital kelime-ağız öneri yüce disiplin içerik pazarlama disiplini dayanmaktadır. Kabaca konuşmak gerekirse, içerik pazarlaması, müşterilerin olsun ya da olmasın, arkadaşlarıyla ve tanıdıklarıyla paylaştıkları ve hakkında konuştukları yararlı, ilginç ya da sadece eğlenceli içerik oluşturmakla ilgilidir. Bu, Almanya’nın önde gelen içerik pazarlama şirketlerinden biri olan kampanyalarına milyonlarca dolar harcayan Hornbach ile aynı seviyede olmak zorunda değil. Sorunlara iyi ve anlaşılır çözümler sunuyorsanız, örneğin videolar şeklinde veya sosyal medya kanallarında tema gecelerine defalarca harika resimler ve davetiyeler gönderen bir Restaunrant olarak, bunun karşılığını uzun vadede alacaksınız.

 

SON

Tabii ki bu bir kaç ipucu her şeyi kapsamaz. Bir girişimci olarak, size farkındalığınızı artırabileceğiniz kanalların bir göstergesidir. Hem çevrimiçi hem de çevrimdışı.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir