Duyarlı Arama Ağı Reklamları

 

Aşağıdaki duyarlı hızlı arama reklamları kendi hesabınız için bir yol bulacak, katkıda bulunan arkadaşınızı paylaşacak ve Google çalışanı Matt Lawson, tüm reklam biçimlerini tek bir büyük, mutlu hesapta nasıl alabileceğiniz konusunda rehberlik edecek. Parti zamanı!

Metin reklamlar için büyük bir yıl oldu. Temmuz ayında Google, tüm Veronine tutukluları için hızlı arama reklamlarını, reklam oluşturmayı ve testleri kaldırdı. Geçen ay, Google üçüncü bir başlığı ve yazılı bir açıklaması olan reklamları etkinleştirdi. Metin reklamlar her zamankinden daha tartışmalı.

Mesajınızı iletmek için her zamankinden daha fazla alan var ve bu güzel bir şey. Duyarlı arama ağı reklamları bir hesaba giden yolu kendi başınıza bulduğundan, tüm bu hakları anlamak belirli bir konu olabilir. Bu güncellemeler nedeniyle, tüm bu formatları tek bir büyük ve mutlu hesapta nasıl elde edeceklerini Google’da nasıl paylaşacaklarını google’da bulmanın iyi bir fikir olduğunu düşünüyorum.

 

2018’de Reklamlar Hakkında Nasıl Düşünülür?

Bir sürü harika reklam bileşeni oluşturun ve ardından bu bileşenleri serbest bırakın (makine öğreniminin sihirli peri tozunu kullanarak). Bu tavsiye hala geçerlidir. Değişen en önemli şey, bu harika bileşenleri yaratmanın daha fazla yolu olmasıdır.

Sonuçta, reklam grubu başına üç ila beş reklam, olabildiğince çok uzantı ve optimize edilmiş reklam rotasyonu istiyorsunuz. Tek fark, reklamların bugünlerde birkaç farklı anlama gelebilmesidir.

 

Duyarlı arama ağı reklamları: makine öğreniminin en iyi arkadaşı

Hala beta sürümde olan duyarlı arama ağı reklamları oldukça iyidir. Search Engine Land’dan Ginny Marvin birçok temel konuyu ele aldı, bu yüzden henüz yapmadıysanız bunu kontrol edin.

Duyarlı arama ağı reklamları söz konusu olduğunda işte bazı ipuçları:

  • Mümkün olduğunca çok sayıda reklam bileşenini deneyin. Duyarlı arama ağı reklamında 15 başlık seçeneği ve üç açıklama satırı seçeneği olabilir. Tüm bunlardan yararlanın. Mümkün olduğu kadar çok sayıda başlık eklemeye çalışın. Belirli bir başlık performansı etkilediğinde, sistem çalışmayı durdurur. Şahsen, dokuz veya daha fazlasını deneyeceğim derim. En az beş benzersiz başlık olmalıdır.
  • Ayırt edici başlık varyasyonları oluşturun. Başlıklarınızı da netleştirin. Anahtar kelimelerinizi içeren ve içermeyen birkaç başlık ekleyin. Reklamlar daha sonra en fazla üç başlık ve iki açıklama görüntüleyebilir.

Ayrıca başlıklarınızın uzunluğunu değiştirmeyi de düşünmelisiniz. Karakter kullanımını en üst düzeye çıkarma konusunda endişelenmeyin. Daha kısa bir başlık, hesabınızın belirli yerlerinde işe yarayabilir. Google Ads sisteminin neleri sevdiğini anlamak için, reklamınızı oluştururken gücünüze bir göz atın. Yeni bir web sitesine kaydolduğunuzda, bunu bir tür parola gücü göstergesi olarak düşünün.

Çoğu insan için, reklam grubu başına bir harika arama reklamı yeterli olacaktır. Açıkçası, birçok seçeneğe sahip güçlü bir duyarlı reklam, statik bir metin reklamdan çok daha fazlasıdır. Reklam grubu başına üç adede kadar duyarlı arama ağı reklamı eklenebilir ve bu, öncelikle belirli başlıkları veya açıklayıcı satırları seçen reklamverenler için tasarlanmıştır (katı marka politikaları veya yasal gereksinimleri olan şirketleri düşünün).

Bir şeyi alt etmek için bir sebebin yoksa, yapma. Ve eğer mecbur kalırsanız, o yuvada birkaç farklı izin verilen seçeneği ayarlamayı düşünün, böylece makinenin o konumda hala birkaç seçeneği olur. Sınırlı olacaktır, ancak sınırlı sayıda seçeneğe sahip olmak, hiçbir seçeneğe sahip olmamaktan daha iyidir.

Duyarlı arama ağı reklamlarının hâlâ beta sürümünde olduğunu, bu nedenle henüz tüm hesaplarınızda yer almayacaklarını unutmayın. Bu zamanla değişecek.

 

Daha genişletilmiş metin reklamlar

Duyarlı arama ağı reklamları daha fazla dili kapsadığından, metin reklamlar artık isteğe bağlı üçüncü bir başlık ve ikinci açıklama satırına sahip. İkisini de reklamlarınıza eklemek iyi bir fikirdir. Mesajınızı iletmek için bu 30 karakterlik başlıkları ve 90 karakterlik açıklama satırlarını (80 karakterden fazla) kullanın.

Mümkün olan en iyi metin reklamları oluşturmanıza yardımcı olacak birkaç hızlı işaret:

  • Hassas veya zorunlu bilgileri Başlık 1, Başlık 2 veya Açıklama 1’e ekleyin. HL3 ve DL2 görüntülenemeyebilir.
    Üçüncü başlığınız kesilmeyecek.
  • Üçüncü başlığın tamamını tutmak için yeterli alan yoksa, sadece Başlık 1 ve Başlık 2 görüntülenir.
  • Daha önce olduğu gibi, reklam uzantıları da tetiklenecek. Bir not: Daha uzun açıklama satırı, açıklayıcı metninize göre çizilebilecek belirtme çizgilerine veya yapılandırılmış alıntılara göre önceliklidir.
  • En önemlisi, bu yeni alanları reklamınızın bir parçası olarak ele alırsınız. Aynı HL3 ve DL2’yi tüm reklamlarınıza eklemeyin. Daha uzun reklamlar için özgüllük ve alaka düzeyinden vazgeçmeyin.

 

Reklam önerileri arkadaşlarınızdır

Ayrıca hesabınızda alt-altı reklamlarında da reklam önerileri bulabilirsiniz. Bu öneriler, şu anda hesabınızda reklam çeşitlerini gösterir. Size yardımcı olmak için reklam öğelerini yazabilir ve bunları yapabilir ne zaman uygulayabilirsiniz.

Onlarla, özellikle markasız kampanyalarda harika sonuçlar elde ettik. Markada iseler size yardım etmelerine izin verin diyorum (ve lütfen bu geri bildirimi Google’a gönderin). Yüzüm maviye dönene kadar söyleyeceğim: daha fazla reklam seçeneği iyi bir şeydir.

 

Reklam gruplarınızda çok çeşitli reklamlar ve reklam türleri var

Bazı reklamlar diğerlerinden farklı görünse de hepsinin yeri var. Optimize edilmiş reklam rotasyonuna sahip reklam grubu başına en az üç reklamınız olmasını deneyin. Duyarlı arama reklamlarına zaten erişiminiz varsa, reklam gruplarınızın her birinde en az bir ek metin reklam bulundurmayı unutmayın. Duyarlı arama ağı reklamları hala beta aşamasındadır ve bazı ziyaretçiler bu deneye dahil edilmeyecektir. Bu gösterimleri yakalamak için bir metin reklama ihtiyacınız var.

Google Ads ülkesindeki tüm tavsiyelerde olduğu gibi, kilometreniz değişebilir. Bu yeni reklam biçimlerini test etmek için birkaç önemli nokta:

  • Yüksek trafikli, markasız reklam gruplarında test edin (günde 50 veya daha fazla gösterim öneririz). Küçük hacimli testler çok uzun sürer. Tatmin edici bir sonuç alırsanız, çok sayıda başka değişken değişmiş olabilir.
  • Duyarlı arama ağı reklamlarını deneyerek mevcut reklamları kesintiye uğratmayın. Daha önce de söylediğim gibi, yine de deneysel olmayan trafiğin kapsamını istiyorsunuz.
  • Performansı izleyin. Duyarlı arama ağı reklamları, reklam ve öğe düzeyinde değerlendirilebilir. Ayrıca, farklı reklam kombinasyonlarının kaç gösterim aldığını görebilmeniz için bir karma rapor da vardır. Bu raporlardaki metrikler, özellikle beta aşamasında biraz sınırlıdır, ancak kullanılabilecek pek çok bilgi vardır.

Mevcut kampanyalarınıza duyarlı arama ağı reklamları eklemenin sonuçlarını anlamak istiyorsanız, taslak kampanyaları ve denemeleri kullanmanızı öneririz. Yanıt reklamlarınız için tıklamalardaki toplam değişikliklere, tıklama başına maliyete (TBM) ve dönüşümlere genel bir bakış elde edebilirsiniz.

Ve işte testle ilgili son bir hatırlatma: Tıklama oranı (TO) ve dönüşüm oranı gibi ölçümlere çok fazla takılmayın. Bu yeni reklam biçimlerinin tamamı daha fazla gösterim, tıklama ve dönüşüm elde etmekle ilgilidir. Daha önce asla hak kazanamayacağınız düşük bir TO yerleşiminde gösterimleri sunmaya son verebileceğiniz her türden örnek vardır. Yüksek bir TO nihai hedef değildir; işiniz için daha fazla satış olmalı.

 

Sonuç

Basit metin reklamlardan uzun bir yol kat ettik. Duyarlı arama ağı reklamları, reklamların ne kadar esnek ve güçlü olabileceği konusunda fikir verir. Duyarlı Arama Reklamlarının Betasına erişiminiz olmasa bile, reklamverenler için daha iyi ve daha iyi performans gösteren, gördüğümüz daha uzun metin reklamlardan yararlanmaya devam edebilirsiniz.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir